tiistai 7. heinäkuuta 2015

Kuulumisia

Moikka taas! Olin tossa viikko sitten mökillä ja täytyy sanoa että kivaa oli! Syötiin hyvää ruokaa, uitiin ja nautittiin hyvästä seurasta. Ilma ei juurikaan suosinut, mutta päivä ennen lähtöä tuli sitten ne helteet. Ärsytti kyllä niin paljon, olisinhan mielelläni jäänyt saareen ottamaan aurinkoa!

Pari päivää mökkireissun jälkeen menimme Emman ja Annin kanssa Fessille syömään jonka jälkee keksittiin Emman kanssa et menen heille yöksi telttaan! No, sain luvan ja näin. Lähdettiin Emman kanssa ulos ja siinä sitten onnistuin ottamaan kunnolla kontaktia asfaltin kanssa :-)

Nukkumisesta ei kivun takia tule yhtään mitään, vaikka haavoissa ja nirhaumissa alkaa olla jo pientä pintaa. Toinen käsi ja polvi ovat ihan turvoksissa, enkä niitä juurikaan voi liikutella. No, jos tästä ennen Perniön reissua sen verran parantuisin, ettei se sitten jäisi välii.
  Muuten mulla olin Emman luona tosi kivaa elokuvaa katsoen. Kotiin palattua mua on palveltu kuin prinsessaa, joten ei mulla ainakaan tällä hetkellä mitään hätää ole! Kunhan vain hoitaa haavoja sen verran, etteivät ne mätäne!


Meillä ois suunnitelmissa lähteä torstai aamuna aikaisin mökille, joten katsotaan milloin seuraavaksi postaan!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihania ja rakentavia kommentteja otan mieluusti vastaan, jätäthän ilkeät kommentit laittamatta! :)