keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Kampaaja ja metsässä rämpimistä

Moikka! Eilen aamusta suuntasin suihkuun ja sen jälkeen menimme koko perhe torille lounaalle. Meille oli varattu aika kampaajalle ja menimme suoraan syömästä sinne.

Alunperin mun piti tasoittaa vaan latvat ja ottaa huonot pois. No, toisin kävi


Eli juuri ennen mun vuoro päätin ottaa 15 cm pois. Kuitenkin jostain syystä sanoin sille kampaajalle että ota reilu 20 cm pois vaikka sitä en todellakaan ollu miettiny yhtään etukäteen. Leikkasin samalla eteen kerroksia, mitä ei varmaan kuvista huomaa.

Tykkään näistä tosi paljon, vaikka ensin pelästyin että leikkasin liikaa. Oon kuitenki saanu vaan positiivista palautetta ja mulle on sanottu et nää sopii mulle ja näytän vanhemmalta :D

Ton leikkuun jälkeen nää hiukset tuntuu paljon terveemmiltä ja paksummilta mitä ennen. Oon kaikinpuolin tyytyväinen tähän muutokseen. Ennen koulua vielä ekaa kertaa väriä päähän.


Illalla olin Heidin ja Annan kanssa. Jostain sitten saatiin päähän lähtee metsään kävelee ja löydettiin tällänen:

Vieressä oli lato ja kaikkee maatilakamaa, mutta ei me Annan kanssa haluttu paikkoja paljoa tutkia. Heidi tosin katteli enemmän. Otettiin myös parit kuvat mun hiuksista siinä samalla.





Illalla tein itselleni kerrankin kunnon iltapalaa ja katsoin netflixiä.





Laittakaa mulle rohkeeasti postaustoiveita! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihania ja rakentavia kommentteja otan mieluusti vastaan, jätäthän ilkeät kommentit laittamatta! :)